.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صادرات 12 میلیون دلاری محصولات شیلاتی از مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 2 هزار و 875 تن محصولات شیلاتی به ارزش 12 میلیون دلار به کشورهای هدف صادر شد.

به گزارش شمال نیوز،ولی‌الله محمدزاده با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 48 فقره مجوز آبزی‌پروری با ظرفیت یک‌هزار و 303 تن صادر شده است، اظهار کرد: برای نخستین بار چهار فقره مجوز پرورش زالو در استان صادر شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه 500 تن گوشت ماهیان خاویاری و 600 کیلوگرم خاویار پرورشی در استان استحصال شد، ادامه داد: در این مدت 60 میلیون قطعه بچه ماهی سفید و 400 قطعه بچه ماهی خاویاری برای بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر در رودخانه‌های استان رهاسازی شد.

مدیرکل شیلات مازندران از صید 3 هزار و 561 تن ماهیان کیلکا خبر داد و افزود: 10 مزرعه پرورش ماهی با ظرفیت تولید 800 تن ماهی در قفس، 80 تن ماهیان سردآبی، 191 تن گوشت ماهیان خاویاری و 455 کیلوگرم خاویار در استان در حال احداث است.

این مسؤول بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 2 هزار و 875 تن محصولات شیلاتی اعم از خاویار، گوشت ماهیان خاویاری، ماهی قزل‌آلا، کپور پرورشی و کیلکا به ارزش 12 میلیون دلار به کشورهای هدف صادر شد.

محمدزاده اظهار کرد: حجم کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان در ماهی‌های غضروفی و استخوانی 25 درصد و دام 23 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 460 گرم خاویار قاچاق کشف شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.